Nyheder

QARS tilbyder nu autoriseret skadeservice af XPENG

QARS tilbyder nu autoriseret skadeservice af XPENG

Hos QARS kan vi nu tilbyde landsdækkende skadereparationsservice af de elektriske biler fra XPENG. Vi er derfor også i øjeblikket i gang med en omfattende opkvalificering af vores medarbejdere, så vi kan sikre, at alle XPENGs høje standarder og krav til kvalitet overholdes.

Samarbejdet mellem XPENG og QARS er med til at sikre, at XPENG-bilejere får den bedste service til konkurrencedygtige priser. Med vores skadeservice er XPENGs servicekoncept nu er komplet. Det betyder, at XPENG-bilejere nu kan få førsteklasses service og skadesudbedring på vores værksteder i hele landet. Derudover tilbyder XPENG fortsat deres Service Flex, hvor det er muligt at få servicebesøg udført enten på hjemmeadressen eller arbejdspladsen.

Imponerende elbiler

Vi er ikke i tvivl om, at der de kommende år vil komme langt flere XPENG-biler på de danske veje. XPENG producerer nemlig elbiler i høj kvalitet til konkurrencedygtige priser.

XPENG er kendt for at inkorporerer avanceret teknologi, som giver en moderne og teknologisk avanceret køreoplevelse. Før sommerferien begyndte vi at se de første XPENG P7’ere i Danmark, og inden længe vil vi også se den nye, imponerende XPENG G9.

Samarbejdet mellem QARS og XPENG bliver en af hjørnestenene i XPENGs strategi og engagement på det danske marked. Samarbejdet er også en stor satsning og investering for os, men vi er sikre på, at vi kan levere den eksklusive skadesreparation, som XPENG-bilerne fortjener, hvis uheldet er ude.

Landets bedste skadeservice

Vores værdier hos QARS er, at vi er passionerede, innovative og ambitiøse. Disse værdier udtrykker både det, vi står for, og måden vi arbejder. Vi leverer ensartede kvalitetsydelser, innovative værdiskabende serviceydelser og stordriftsfordele – på den måde kan vi give vores samarbejdspartnere den bedste totaløkonomi.

Vores værdier, vision og mission er derfor også et rigtig godt match til den service, som XPENG ønsker at tilbyde sine kunder. Johnny Petersen, Head of Service & Delivery hos XPENG Danmark udtaler:

”God service handler om at sætte sig i kundernes sted og tænke: Hvilket service setup vil jeg personligt foretrække? Svaret er selvfølgelig, at vi alle foretrækker service af høj kvalitet, der ikke koster os tid og besvær. Det er præcis, hvad kunderne får hos os.

Langt de fleste reparationer og service kommer vi ud til kunden og laver. Og til skadesreparationer, hvor det kræver et værksted, er der nu muligheder bade I Jylland, på Fyn og Sjælland.

For XPENG er det naturligvis en fordel, at vi med dette setup er lette på fødderne uden dyre, egne skadesværksteder. Det er en af de mange grunde til, at vi har så konkurrencedygtige priser.”